TURNA e-Business Projekt
Im Rahmen des E-Commerce-Upgrades wird der digitale Handel und die Kommunikation mit Partnern ausgebaut und ein B2B-Portal für strategische Partner eingerichtet. Ziel des Projekts ist es, mehr Effizienz, schlankes Geschäft, sicheren elektronischen Datenaustausch und schnellere Rückstands-Prozesse in einem traditionellen Industrieunternehmen zu erreichen und dadurch die Wettbewerbsfähigkeit und Leistung in wichtigen internationalen Märkten zu erhöhen.
Die Investition wird von der Republik Slowenien und der Europäischen Union aus dem Europäischen Fonds für regionale Entwicklung (www.eu-skladi.si) kofinanziert.
Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2017-2018 »E-POSLOVANJE 2017-2018«
Izvajalec JR: SPIRIT Slovenija
Opis operacije z namenom in cilji operacije
V okviru celotnega projekta elektronskega poslovanja bodo nadgrajena naslednja področja:
- Elektronska izmenjava med partnerji
- Digitalizacija nastopov na sejmih
- Spletne strani za tuje trge in spletna trgovina
- Produktno-prodajni video
- Krepitev kompetenc-usposabljanja
Spletne strani za tuje trge in spletna trgovina
Popolnoma na novo bomo vzpostavili spletno stran s spletno trgovino, ki bo namenjena našim kupcem (B2B), ki naročajo naše izdelke samo takrat, ko jih potrebujejo, to je v kateremkoli času dneva in kateremkoli dnevu v tednu. To je mogoče samo s spletno trgovino, ki podpira in pohitri vse zaledne procese v tradicionalnem industrijskem podjetju. Seveda bo trgovina več jezikovna (angleščina, nemščina, srbščina, ruščina).
Cilji vzpostavitve spletne strani za dodatne tuje trge
V okviru vzpostavitve spletne strani za dodatne tuje trge bo Turna s celostno nadgradnjo elektronskega načina poslovanja in komuniciranja z obstoječimi, novimi in potencialnimi strankami:
- lažje vstopalo v globalne verige vrednosti;
- lažje vstopalo na trge, kjer še ni prisotno;
- povečalo mednarodno konkurenčnost poslovanja;
- izboljšalo in pospešilo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini;
- učinkoviteje pošiljalo in zbiralo informacije;
- informiralo in izobraževalo zainteresirano javnost z ažurnimi in preglednimi informacijami o obsegu storitev in rešitev, o novostih v ponudbi, razvoju trendov in novih možnostih
- nadgradilo in razširilo podporo obstoječim marketinškim in prodajnim aktivnostim;
- dodatno izpostavilo kombinacijo vrhunskega znanja, strokovnosti in zanesljivosti v vlogi poslovnega partnerja, razvojnega partnerja ali dobavitelja;
- ter izboljšalo odnose v celotni dobavni verigi.
Cilji vzpostavitev B2B portala za partnerje s spletno trgovino
V okviru vzpostavitve B2B portala s spletno trgovino za strateške partnerje za dodatne tuje trge bo Turna poleg doseganja ciljev, zadanih v okviru vzpostavitve spletnih strani za tuje tge dosegalo še naslednje cilje:
- Zagotoviti specializiran in personaliziran kanal za poslovanje, za komunikacijo in 24/7 izmenjavo informacij ter dokumentov.
- Enostavna in hkrati odlična uporabniška izkušnja, ki bo omogočala intuitivno uporabo spletne trgovine vsem uporabnikom ne glede na njihovo računalniško in digitalno znanje.
- Informirati in izobraževati uporabnike z ažurnimi, koristnimi, strokovnimi in zanimivimi informacijami o novostih v ponudbi, razvojnih prebojih, trendih v razvoju na področju izdelkov in storitev, ki jih Turna izvaja.
- Izpostaviti ključne prednosti portala: enostavno naročanje rezervnih delov, oddaja povpraševanja, hiter dostop do cenikov, personaliziran dostop do dokumentacije (vsak registriran uporabnik – partner ima svoj nabor vsebin in dokumentacije), pregled nad aktivnostmi (uporabnik – moj profil), 24/7 dosegljivost.
- Vsebinsko in funkcionalno podpreti podajanje navodil za uporabo ter možnost komuniciranja uporabnikov z administratorji portala (pomembno zaradi tega, ker je vsaj v fazi 1 spletna trgovina namenjena samo obstoječih partnerjem in se v njej ni mogoče registrirati, temveč dostop dodeli urednik iz Turne).
- Enostavna vsebinska struktura spletne trgovine, iz katere bo mogoče hitro razbrati poudarke ter se orientirati po spletnem mestu.
Rezultati operacije "TURNA e-poslovanje"
Projekt e-poslovanja je prvi v nizu ukrepov na področju konsistentne in procesno povezane informacijske podpore z namenom izboljšanja delovanja ključnih procesov v podjetju, kar se nedvomno odraža v boljšem in predvsem vitkejšem poslovanju podjetja, večji konkurenčnosti in uspešnosti na ključnih mednarodnih trgih.
V okviru izvajanja teh ukrepov pa je bilo izvedeno tudi:
- Prilagojenost spletnih mest za različne naprave in resolucije (prilagodljiv dizajn) ter upoštevanje cilja enostavne uporabe tudi na mobilnih napravah in tablicah.
- Varnost spletnih mest z uvedbo SSL certifikata (splente strani so dosegljive na varnem, https naslovu).
Operacijo delno financira EU, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020.